Over X-tra

Onze aanpak

Wie zijn we?

Na vele jaren in de Events- & horeca wereld, was ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Personeel leiden op evenementen was altijd een enorme passie en die wilde ik graag omzetten naar een bloeiend bedrijf. X-tra werd geboren en mijn doel was om hospitality een nieuwe naam te geven in de Belgische event wereld. Vandaag ben ik dan ook heel trots, dat X-tra al meer dan 10 jaar tot de top bureaus van België hoort. Ieder jaar is een nieuwe uitdaging en we proberen dan ook steeds voor vernieuwing te gaan. Met ons moto ‘Xtra, more than just People’, proberen we ons steeds te onderscheiden van andere bedrijven.

Mijn ervaring als maître en projectverantwoordelijke heeft me geleerd dat een geslaagd evenement enorme organisatie vereist. Met Xtra wilde ik klanten dan ook een meerwaarde aanbieden door hen een volledig pakket voor te stellen. Parkingboys, hostesses, kelners,... allen kunnen bij ons besteld worden.

Samen met mijn team doen we steeds ons uiterste best om van ieder evenement een succes te maken.

Wij hopen ook met u een succesvolle samenwerking aan te gaan.

Wat doen we?

Met ons ruim aanbod aan personeel, proberen we onze klanten een totaal pakket aan te bieden. Waarom verschillende leveranciers zoeken als u alles bij 1 bedrijf  kan bestellen? 

Al onze personeelsleden zijn bekwaam, enthousiast en verantwoordelijk. Ze werden allen gescreend op voorkomen, klasse en ervaring, om aan uw eisen te kunnen voldoen. Onze teams beschikken over de juiste bekwaamheid en wil om te presteren.

Bij onze DIENSTEN kan u een overzicht vinden ons aanbod.

Onze missie?

X-tra is gespecialiseerd in People for Events tijdens Activiteiten & Evenementen. Voor zowel onze trouwe als nieuwe klanten, doen we dagelijks ons uiterste best alle wensen om te zetten naar werkelijkheid.